fredag 23 september 2011

Det är alltid roligare när man är två

Jag har kommit till en väldigt viktig insikt i mitt liv. 

Jag brukar nämligen vara jättedålig på att ta bilder på mig tillsammans med mina vänner, alltså på samma kort. Oftast springer jag bara runt med kameran och tänker inte på att jag själv kanske borde vara med på en eller annan bild.

Så jag har tagit tag i det problemet och när vi var ute och seglade med klassen tidigare i veckan såg jag till att jag hamnade på en hel del av dem. För att bevisa detta får ni se några bilder här.

(diverse fotografer)

 På däck med Emelie.

 I vinden med Olivia.

På pingstmöte i Borgholm med Sumatie.

I salongen på Shalom med Johanna, precis innan hon får något fuffens för sig.

Min personliga favorit. Jacob försöker fly ifrån mig efter att jag tagit flera bilder på oss tillsammans. Men jag var ju inne i ett flow! (att döma av mitt ansiktsuttryck)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar