onsdag 22 juni 2011

Det har blivit väldigt lite bloggande den senaste tiden på grund av flera saker. Dels har jag haft så sjukt mycket annat för mig med studenten, utflyttningen och jobb. Men nu har saker och ting börjat stilla sig och jag börjar komma in i vardagen igen. Inte för att det är någon särskilt regelbunden vardag med tanke på att jag jobbar skift. Ibland dag, ibland kväll, ibland helger osv. Då kan det bli lediga stunder lite var stans.

Denna vecka har jag till exempel varit på kurs (inom jobbet) i måndags, jobbat dag igår (samma tider som mamma, vilket funkar bra då vi kan samåka) och nu är jag ledig i tre dagar innan jag jobbar fyra dagar i sträck. Det blir lite hur som helst med andra ord...

Men jag är glad, mår bra och gillar faktiskt att vara hemma i Forsnäs över sommaren. Med tanke på att det förmodligen är sista sommaren jag spenderar här hemma så känns det extra viktigt för mig att göra det bästa av situationen. Hjälpa till mer hemma, träna ofta och spendera mycket tid med familjen är några av de saker jag föresatt mig att ägna min tid åt. Dessutom ska jag en gång för alla försöka att trycka upp min bok. Men mer om allt sånt senare. Nu ska jag njuta av min lediga dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar