tisdag 7 juni 2011

Inte bara Sveriges flagga hissades på nationaldagen

Igår hade jag den bästa dagen jag har haft på länge! Eftersom studentveckan skulle inledas så samlades klassen (utom några nördar om tyckte de hade nåt bättre för sig) hos Frida för att spraya lakan (hehe). Det slutade sedan med en glass från Ica och att Jennifer fick punktering.

Sedan åt jag goood mat med Johanna på balkongen (!) och en ännu godare efterrätt med glass och choklaswafers. När vi satt där ute och solade som bäst plingade det på dörren och två pojkar med en gummibåt steg in genom dörren. Jodå, vi blåste upp gummibåten i lägenheten, men vad vi använde den till kan ni ju få fundera på. Efter dem kom två andra fina flickor och så chillade vi ett tag i mitt plejs innan vi begav oss ut för att göra stan osäker med våra studentlakan och vår gummibåt.

Jag säger ingenting men eventuellt så kanske vi lämnade spår efter oss någonstans i Lycksele...

Hur som helst var vi bara bäst och Isak och Hassan var klassens stora hjältar. Det känns dumt att inte utlämna så mycket info, men det får inte läcka ut allt för mycket. Men jag kan ju säga att det inte bara var Sveriges flagga som hissades denna nationaldag till ära...

pictures may come...

1 kommentar: