torsdag 10 maj 2012

Inget nytt under solen

Inget nytt. Jag är sjuk och det blir inte alls bättre, känns som att jag är lika sjuk varje dag. Jag har varit tvungen att ställa in alla mina planer för veckan och det känns inte alls bra, med tanken på att det skulle ha blivit en sjukt bra vecka. Nu blev det inte så. Hoppas att helgen levererar ändå. Lite i alla fall. Det behöver jag efter denna tråkiga, lite ensamma vecka hemma i lägenheten.

Positivt är i alla fall att jag har haft tid att göra sånt som jag annars prioriterar bort. Nämligen virkat. Har insett att jag har alldeles för mycket spillgarn så jag har börjat virka blommor och grytlappar för brinnande livet. Typ det enda jag verkar orka med just nu. Bilder kommer nog upp senare när jag har fixat klämmor och sånt, så kan ni få köpa en klämblomma av mig om ni har lust. Bra va! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar