måndag 27 december 2010

Livet är dagarna man minns

Julen är äntligen över. Eller, det är inte äntligen för att den inte var bra, utan för att den är över så att man slipper längta så mycket efter den. För julen var bra. Min jul var till och med bättre än bra. Den var ännu bättre än vad jag hade hoppats på och den var precis vad jag behövde. Några dagar med släkt och familj är aldrig dåligt. När jag också fick chansen att träffa några vänner i Vännäsby och Umeå så blev det ju inte sämre.

Men nu är jag tillbaka en kortis i mitt hemland Forsnäs och idag blev jag blixtinkallad på jobbet för att de hade dåligt med vikarier. Det gick bra, men jag har haft en killer nackspärr hela dagen och det gjorde det lite svårt ibland. Men nu är den en aning bättre och jag hoppas den går över helt innan jag åker iväg till Övik för att fira nyår på UNITE. Det kommer hur som helt bli grymt - nackspärr eller inte. Jag längtar efter att få umgås med gamla vänner och få möjlighet att träffa nya.

Men det bästa av allt med julen var ändå...



... jag fick träffa min syster!!

Och  nu är hon här med mig i mitt rum och ska sova här i natt. Bara synd att jag måste åka iväg imorgon. Då dröjer det nog innan vi ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar