måndag 20 december 2010

När det lider mot jul...

Idag träffade jag min käraste far! Han hade ärenden till Lycksele och passade på att hämta mig från skolan och bjuda en stackars fattig student (alltså jag...) på mat. Vi hade en fin liten middagsdejt på Frasses och sedan blev det kaffe och hembakta blåbärsmuffins i min lägenhet innan han åkte hem igen. Det var riktigt trevligt, nu längtar jag verkligen till julafton! Det känns som att jag aldrig har längtat så mycket som jag gör nu.

Kanske beror det på att jag för en gångs skull har kunnat köpa lite bättre presenter till min familj och därför längtar jag tills de får öppna dem och bli glada ^^ Eller så är det bara för att hela familjen bara träffas vid ett fåtal tillfällen per år, och julen är just ett sådant tillfälle. Snart får jag träffa min mormor igen, snart får jag träffa min moster igen, och snart får jag träffa min SYSTER igen!! :D Men inte att förglömma alla andra också. Det kommer bli en superjul! I can't wait!


Bilder från julen 07 och 09

1 kommentar:

  1. Hehe, kul att du hittade en bild från den julen då jag var ett paket! :D
    SAKNAR DIG MED SNYGGING!

    SvaraRadera