lördag 5 mars 2011

Fina fynd


Igår fyndade jag en underbar röd tubhalsduk och två lika underbart röda vantar! 59 kr tillsammans - som hittat alltså. Men ännu mer fynd är väskan som jag hittade på pingstkyrkans second-hand för endast 10 kr. Som ny - grön och brun och fin! Jag ska även passa på att berätta om de fynd jag gjorde förra helgen när jag besökte min pojke i Sundsvall. Nämligen detta:
Konståkningsskridskor med skydd: 60 kr

Fem böcker á 10 kr st: 50 kr

Efter en lång "blå" period så har jag nu upptäckt att den har övergått i en "röd" period. Nu ska nästan allting jag köper vara rött. Därav röda stickade saker och röda skridskoskydd på föregående bilder. Men det är ju inte dåligt - rött är vackert! Helst tillsammans med svart, grönt eller brunt. Det kanske låter mer höstigt än vårigt, men vem bryr sig om det? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar