fredag 29 april 2011

Seek and you will find

"Seek and you will find" står det i Bibeln, men hur jag än försöker så kan jag för mitt liv inte hitta de perfekta balskorna! Har sökt igenom nästan varje skoaffär i Umeå utan att finna dem. Och det mest irriterande är att jag VET hur de ska se ut. Jag ser dem framför mig varje dag, men jag kan inte hitta dem... Försöker febrilt att hitta några billiga på tradera också, men inte ens där verkar de finnas. Dessa är det närmsta jag kommit, så de kanske vore något? (Se annonsen här)

Bal/fest skor

Bal/fest skor

Men jag vet inte, de är inte riktigt som jag hade tänkt mig... Finns det någon där ute som har ett par liknande att sälja/låna ut till mig? Alltså silvriga sandaletter med stilettklack i storlek 37? Det vore guld värt! ... eller ja, silver alltså... Hör av dig snarast!

För övrigt så har jag lagt upp några nya auktioner på tradera. Det är några kläder som ska bort, utropspriset är 1 kr på alla annonser. Kolla in dem här och ha sedan en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar