lördag 30 april 2011

Ein deutsches Geschenk

När jag kom hem till lägenheten en dag förra veckan så väntade ett stort, spännande paket på mig. Det var från min vän Albina i Tyskland som jag lärde känna förra året. Ett påskpaket, här är vad som fanns i det!




Just det! En söt Hamburg-tygpåse, en nyckelring med en skyddsängel (på berlockerna står det "Jag tänker på dig" och "Jag beskyddar dig"), fyra glada, goda chokladkycklingar och ett sött kort med en hälsning från Albina och hennes pojkvän Dima. Oerhört gulligt tycker jag! :D Nu måste jag skicka tillbaka något lika trevligt till henne! Det är väldigt roligt med utländska vänner, jag hoppas att jag kan hälsa på henne snart!

Albina, so vielen dank für das Geschenk! Du bist so nett und freundlich und ich hoffe dass ich dich irgendwann besuchen kann! :D Und ich versprechen dass ich dich polkagrisar (polkaschweinen) schicken will! (Hoffentlich früher als nächstes Ostern ^^) Bis bald!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar