onsdag 27 juli 2011

Nu finns boken att beställa!


Den osynliga flickan - och andra sagor är en samling magiska och intressanta berättelser för alla åldrar, skrivna av Elin Westerberg.

Läs bland annat om flickan Signe, vars stora önskan är att lära sig åka skridskor, bondpojken Per som försvinner spårlöst och Pio som hittar en till synes övergiven stuga i skogen. Följ med på en spännande resa bland förtrollade äppelträd, spökande hus och timglas som får tiden att stanna.


Nu är den ute på marknaden, mina vänner! Boken jag jobbat med i tre år, boken jag byggt mitt projektarbete kring, boken som är en symbol för att ingenting är omöjligt och om man bara vill så kan man nå sina drömmar.


Ni måste givetvis ha ett exemplar och de finns att förhandsbeställa HÄR eller så kan ni köpa via mig (så blir det lite billigare, skicka ett mail till mig bara). Tryckningen har börjat och upplagan förväntas vara klar kring den 11 augusti, så just nu kan man bara förhandsbeställa. Men passa på, upplagan är begränsad.

1 kommentar: