fredag 29 juli 2011

Slipar stolar som skiner i stekande sol

Jag hittade inte min kamera så det fick bli en sunkig mobilbild istället.


Detta är två av mina fyra stolar som jag hade i min förra lägenhet i Lycksele. För tre år sedan hittade jag dem och målade om dem efter att de hade stått oanvända i våran ladugård i vem vet hur många år. Då var de en ful blå färg, sedan blev de knallgröna. Nu ska de målas om igen inför flytten till storstan. Enkelt vita ska de bli och matcha bordet.

Efter en het förmiddag i solen ska jag nu kasta mig iväg på cykeln och cykla de 1,7 mil till Sorsele för att jobba till 21.30. Egentligen gillar jag inte att jobba kvällar, men när förmiddagen bjuder på sådan sol och sommarvärme som denna är det ju ändå rätt okej.

1 kommentar:

  1. ah! Så galet gullig design och ursnygg profilbild! ;)
    Men en fråga, hur har du lyckats få den så STOR? Jag vill också ha min blogg så stor.. Den täcker ju verkligen hela skärmen. Hur gjorde du? :)

    SvaraRadera