lördag 27 augusti 2011

And so it begins

Som många vet har jag den senaste veckan varit i full färd med att flytta till Jönköping, och det är därför jag inte kunnat uppdatera så mycket. Hur som helst är jag nu inpackad och uppackad i nya lägenheten och allting har gått fantastiskt bra. Lägenheten är superfin (jag utlovar bilder senare) och jag och Johanna trivs mycket bra tillsammans. På denna vecka vi har varit här har vi hunnit med både det ena och det andra, men det handlar mest om matlagning, bakning, inflyttning och cykling. 

Igår hade vi vår första skoldag (I know, på en fredag!) som egentligen mest var en introduktion och ett första möte med klassen, som bara varade ca tre timmar. Och jag måste säga att klassen verkar HELT FANTASTISK! Det kommer bli ett bra år det här, det känner jag på mig. Jag tror att det inte KAN bli tråkigt om alla går in för att det ska bli roligt. Det känns bra att ta ett år för Gud och se vad han har planerat för mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar