söndag 14 augusti 2011

Örebroresan

Här kommer Örebroresan i bilder:

Så här såg det ut på Gustavsviks Camping som vi bodde på. Stuga 12 till vänster var vår och den var faktiskt riktigt mysig. 

 Första dagen tog vi oss ut på Wadköping som är ett slags hembygdsområde kan man kanske säga. Det fanns i alla fall en hel del små museum och några loppisar och hantverksbodar. Riktigt härligt ställe!

... och systra min!
Mor min...


Vädret var helt fantastiskt underbart!

Det fanns ett café med uteservering på baksidan som vi äntrade och som jag blev lite kär i.

Så här fint hade de på en söt hylla.

 Och så här fint hade de på serveringen. 

 Vi hälsade på hemma hos Cajsa Varg.

Hon har minsann haft ett häftigt kök!

Även Kronbloms kök blev besökt.

 Det var lite mer "modernt".

Men denna gamla fina skolsal var ju nästan to die for. Enormt charmig.


Hela omgivningen var enormt vacker och jag hoppas jag kan besöka Wadköping igen.

Kvällen bjöd på familjegemenskap med många glada skratt.

Och snygga var vi ju förstås som aldrig förr! (speciellt dubbelhakan ^^)

Dagen efter det firades denna glada 14-åring. Nämligen världens bästa bror! Han fick tårta som var bakad av mamma och dekorerad av yours truly. 

Dagen till ära åkte vi till Boda Borg i Karlskoga och hade SUPERROLIGT i många många timmar. Det blev mycket skratt, svett och tankevurpor.

Så vi avslutade den händelserika dagen med pizza hemma hos denna fina syster.

Nästa dag blev det att packa igen; hejdå till stugan och hej till Linas lägenhet för att spendera sista natten där.

Vi dekorerade cupcaces (mest Lina och Albins projekt men jag och mor fick vara med på ett hörn)


Och sedan ÅT VI DEM SÅKLART! Farligt goda var vad de var!

Sedan var det hej då även till Linas lägenhet och därmed också hej då till Örebro. Vilken fantastisk semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar