fredag 12 augusti 2011

Vi hade i alla fall tur med vädret

... och resten var hur bra som helst det med! 

Semestern började med två dagar i Östersund, bara mamma och jag. Blir nog enklast om jag berättar med bilderna.

Vi åkte med morgonbussen som var framme halv tre på eftermiddagen. Där väntade oss ett fint hotellrum på ett väldigt centralt hotell. Det var min första hotellvistelse (någonsin!) så det kändes lite lyxigt. (dock fick jag ont i ryggen för att sängen var för mjuk, men det behöver vi ju inte tala om...)

Efter lite shopping gick vi på en asiatisk restaurang och åt gooood mat! 

Lite så här såg den ut. Mums!

Finaste mamma!

Finaste jag!

Ehh... hehe... det var ju den här bilden jag skulle visa... ^^

Ungefär så här mycket fyndade jag på "halva-reapriset-erbjudandet" som de hade i nästan alla butiker. Tacka vet jag shopping i säsongsbyten!

Ungefär så här mycket handlade vi tillsammans. 

Och ungefär så här cool var jag när vi blev hämtade av Albin och pappa när vår Östersundsvistelse var över.

Då glassade jag runt i dessa underbara solglasögon på väg till Örebro. Mer om den resan i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar