tisdag 4 oktober 2011

Boken till försäljning

Vad händer? Jo, livet leker, jag har fullt upp på dagarna och kvällarna och jag utmanas varje dag till att bli en bättre och bättre människa.

I veckan har jag kört hårt på att sälja min bok runt till mina vänner. Det är rätt många som har köpt den nu, men det finns fortfarande ca 50 exemplar kvar. Så om ni vill hinna köpa ett ex är det dags att passa på! Efter den 28 oktober kan den bli svår att få tag på.

http://litenupplaga.se/835 är länken man ska trycka på om man vill beställa den via förlagets hemsida och om man inte vill det så kan man kontakta mig så fixar vi det på något annat vis.



Visst är den underbar?! :D Jag är fruktansvärt glad och nöjd över att jag har lyckats trycka upp min första alldeles egna bok vid den ringa åldern av 19 år. Är det inte overkligt så säg?

Förresten, all cred för bilderna går till Jonas Karlsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar