söndag 8 april 2012

En tid i norrland

Solen står högt på himlen, den har inte varit snål med varma strålar denna påsk. Vädret har varit helt fantastiskt här uppe i Forsnäs och jag hade inte kunnat önska mig ett bättre sätt att fira denna högtid på. Daniel har följt med mig hem till mina föräldrar för första gången på vårt fem månader långa förhållande och han säger att han "trivs oförskämt bra här", för att citera honom ordagrant. Vi har varit här sedan skärtorsdag och hunnit med en hel del. Skoterinvigning för Daniel, skranåkning in i granar, snowboard på Nalovardo, härligt häng med mina bästa sorsele/lyckselevänner och trevliga middagar med familjen. Det kunde inte ha blivit bättre.





Jag är så lyckligt lottad att jag inte bara har världens bästa familj, utan även världens bästa pojkvän! Det här bådar gott för framtiden.

1 kommentar:

  1. Fy vad härligt! :D Du får gärna ändra länken som du har till min blogg så att de blir till min nya. Kram!

    SvaraRadera