fredag 13 april 2012

I väntan på andra tider

Tillbaka i Jönis händer det inte mycket spännande. Just nu känns det lite som att jag mest går runt och väntar på att det ska bli höst och att jag ska bli antagen till författarlinjen som jag ska söka. Det ska bli så spännande att testa på något nytt och sedan jag gav ut min första bok i höstas har jag fått lite försmak på det där med att publicera böcker.

Men jag pinnar på och ikväll är det "Connect - unga vuxna" i Pingstkyrkan igen och jag ser fram emot det. Som en av ledarna är det lätt att man ledsnar och tycker att det blir jobbigt efter ett tag, men nu har vi hittat en bra balans och jag tycker att det blir roligare för varje gång! Om du inte har hittat vår grupp på facebook där vi lägger ut all info, så är det bara att söka på "connect unga vuxna samling" eller nåt i den stilen, så ska du nog hitta den. Ikväll ska Jonas Fredriksson tala och det blir lovsång med Pauline och David. Om du har vägarna förbi, så titta gärna in där omkring 19.30. Du kan ju i alla fall sitta ner och låta oss bjuda dig på fika om inte annat!

Nu ska jag försöka mig på att sticka ett pannband, det är ju så förbenans kallt fortfarande (dock inget jämtemot i norr), speciellt när man ska ut med sköna lilla loppan (cykeln alltså, vad annars?). Vi får väl se hur bra jag lyckas...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar