måndag 2 maj 2011

Det är i alla fall inte värre än att föda barn

Kan inte förstå hur jag kan ha så ont i axeln! Visst, jag brukar ha lätt att få inflammationer i just den där högra, men denna gång är det typ tusen gånger värre och jag vet inte ens vad jag kan ha gjort för att få lida denna smärta! Det gör verkligen superont och jag kan knappt skriva på tangentbordet. Än mindre använda hela armen. Fy ändå! Tur att jag är hemma idag. Men jag är tveksam till att det blir bättre imorgon med tanke på att det bara har blivit värre sen förra veckan, trots att jag har ätit inflammaionssänkande medicin. För om det inte är en inflammation blir jag orolig...


Men jag överlever väl detta också, det är ju i alla fall inte värre än att föda barn. Eller... vad vet jag om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar