söndag 13 februari 2011

Att dansa med fötterna är en sak, att dansa med hjärtat en annan


One Way Dancers Foto: Paulina Holmgren

Det är helt otroligt vilken dansinspiration jag har haft i helgen! Jag tror till och med att jag är färdig med dansen till min workshop. Och jag är faktiskt supernöjd, jag tror att det kommer bli sjukt bra! Fast jag behöver nog testa att lära ut den till dansgruppen, för att se om de funkar i andras än mitt huvud, liksom.

Hur som helst så hoppas jag att denna inspiration ska hålla i sig tills ikväll när vi har dansträning. Det verkar vara dags att börja knåpa på en ny dans! Så himla roligt! :D Vilken lycka!

p.s. Bilderna fick vara små för de är ändå lite suddiga...

1 kommentar:

  1. Ja de är lite suddiga för jag glömde att he på blixten :D för visst är det mina kort du tog?

    SvaraRadera