söndag 20 februari 2011

Efter en intensiv helg

Jag tror att jag måste vara den tröttaste personen i hela Lycksele just nu. Efter en helg i Skellefteå med planering inför barnens lappis så har man inte mycket krafter kvar. Och inte hjälpte det att vara uppe till halv fem imorse, så jag knappt fick sova fyra timmar! Men det var det värt eftersom jag hade världens bästa "prata-ut-snack" med världens bästa Stina. Jag måste bara få säga att denna fröken Nyman är helt fantastisk! Och det är ju för övrigt alla andra som också är med i barnens lappis-teamet. Tack för att ni finns och för att ni gjorde denna helg till en riktigt bra och minnesvärd en! Jag ser väldigt mycket fram emot lapplandsveckan nu, jag tror att det kommer bli riktigt, riktigt super!

Stina.

Man måste bara älska barnen!

"Lappisborgen är vårt hem, såklart!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar