torsdag 17 februari 2011

Beach 2011, I'm on my way!

Jag är så glad att jag äntligen har hittat riktig inspiration till att TRÄNA! Nu vill jag bara träna, träna, träna och det känns som att jag aldrig blir less! Denna vecka har jag tränat tre av fyra kvällar, varav jag tränade på skolan den dag jag inte tränade på kvällen. Jag har nämligen upptäckt att ju mer jag har planerat om kvällarna, desto mer annat får jag gjort! Kanske lite bakvänt, men jag blir så fruktansvärt lat när jag inte har några "måsten" på planerade tider. Dessutom mår jag så mycket bättre själsligt nu efter att ha tränat så mycket den senaste tiden. Jag har blivit mycket piggare och fått mycket mer energi till att ta tag i jobbiga saker. Det är fantastiskt! Jag hoppas verkligen att det håller i sig läänge.

Jag måste bara ge ett stort tack till Johanna som är min goda vän och numera även träningspartner. Utan henne vore det inte lika roligt att fara på träningarna och det är bra att ha någon som stöttar en och som man själv kan stötta. Det blir som inte lika jobbigt då. Så vi tränar för fullt och säger sedan hej till Beach 2011!

1 kommentar:

  1. TACK SJÄLV ELIN!!! Vi ska steka på beachen i sommar som ingen annan någonsin har gjort. Så det så.

    SvaraRadera