torsdag 17 februari 2011

Bild 3: En bild på någon i din familj

Då får det bli en bild på min fantastiska mor eftersom hon är en kvinna som är en stor inspiration och förebild för mig! Igår hade hon vägarna förbi Lycksele så vi passade på att käka lunch på stan tillsammans. Vi satt en lång stund och bara pratade. Det går så lätt att prata med mamma, jag kan verkligen prata med henne om allt! Jag är så glad över den relation vi har idag och en god relation med mina föräldrar är en av grudstenarna i mitt liv. Tänk vad fantastiskt att födas in i denna värld med två starka personer som älskar en, tar hand om en och som ser som sin främsta uppgift att se till att man har det bra! Jag känner mig aldrig ensam för jag vet att jag alltid kommer att ha mor och far på min sida, vad som än händer! 

Nu känner jag att det är på sin plats att lägga upp en bild på min pappa också, eftersom han har minst lika stor del i att jag känner mig så trygg.
Syster får vara med på ett hörn också, eftersom även hon är en stor inspiration för mig. 
Äsch, nu blev det visst inte bara bild på en person i min familj, utan på tre. Så då kan jag ju lika gärna lägga upp en på min lillebror också, när jag ändå håller på... 

Bilderna är tagna julen 2010, och nej - hunden är inte vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar