torsdag 15 december 2011

Dags att uppdatera

Känns som att jag inte varit så aktiv på bloggen som jag egentligen skulle vilja. Anledningen är helt enkelt att jag har haft bättre saker för mig än att sitta framför en dator i vinter. För nu är det äntligen vinter och jag har haft fullt upp med redovisningar i skolan, juklappsinköp, planering för julfesten med klassen och packning inför hemfärd till Sorsele. Men nu är den stressiga tiden förbi och jag sitter i soffan hemma i Forsnäs och tittar ikapp mig på årets julkalender och bara slappnar av. Det är skönt att vara hemma och trots att jag på sätt och vis saknar Jönköping lite grann så är det här mitt hjärta är just nu - i ett mysigt vardagsrum med julstämning och ekologisk mörk choklad.

Men jag hoppas att jag ska kunna uppdatera lite mer så småningom, nu när jag faktiskt har rätt bra med tid.

God jul på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar