torsdag 15 december 2011

En tidig jul

I söndags upptäckte jag att det är fullt möjligt att fira jul vilken dag det än är. Denna insikt kom jag till efter att jag och Daniel hade vår första "julafton" tillsammans den 11:e december istället för den 24:e.
     Vi gick in för att det skulle vara julafton och då blev det julafton, så lätt var det! Dagen firades med julgröt, julmusik, Yatzy, finkläder, Disneys version av filmen "A Christmas Carol", god middag och julklappsutdelning. Stämningen var precis som den ska vara på jul och det var väldigt trevligt att vara bara vi två, sådär lagom innan jag åkte norrut. Vem behöver släkt och vänner när man är kär? ;)

Här kommer lite bilder på vår fantastiska dag tillsammans:

Fika.

Finklädda.

Flummiga.

Förvånad. (observera julslipsen med tomtar på - underbar!)

Paket inslaget med en hockeybild och fotbollsklistermärken. Behöver jag säga att det var  Daniel som fick det?

Elins. (fick även en söt flaska med blåbärssaft!)

Daniels. (Burken innehåller te)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar