onsdag 10 november 2010

Älska eller hata?

Plugg, plugg, plugg... Nu börjar det lite smått märkas (efter två år) att man valde den mest teoretiska linjen på gymnasiet. Galet vad vi har mycket att göra just nu! Biologi, historia, matte, svenska B, svenska C. In lämningar och prov vareviga vecka! Och inte nog med det så ska jag till Stockholm i helgen för att vara på mattedagar! Varför vill man utsätta sig för det egentligen? Jag får hoppas jag blir lite smartare i alla fall. Det är allt lite hatkärlek till den där matten.

Det är tur att man har galna vänner som man kan plugga med. Det underlättar lite bland alla matteböcker och feta historiehäften. Skulle inte palla det utan er. <3

1 kommentar:

  1. ojdå! :D kämpigt märker jag! Men det kommer nog lösa sig ska du se ;) jag hejar då på dig! :P
    Kom igen Elin! You can do it! ;)
    Kraam

    SvaraRadera