fredag 26 november 2010

Changed plans?

Jag har precis blivit överlycklig! Då undrar du kanske varför. Ja, det ska jag tala om för dig att det ska kanske starta en språkkonsultutbildning i ÖREBRO!! :D Och vad är det som är så bra med det då, undrar du nu. Det kan bero på att det är den utbildningen som jag vill gå och för tillfället finns den bara på två universitet i landet - Stockholm och Umeå. Umeå tar inte in förrän 2012 och i Stockholm vill jag inte bo. Därför skulle det vara helt awesome om den utbildningen startade i Örebro, staden där min kära SYSTER bor!!  Det skulle ju vara helt otroligt roligt att bo närmare henne. <3

Men det är långt...

Jag gillar norrland...

1 kommentar:

  1. Jag gillar DIG mer än jag gillar platsen "norrland" så KOM HIT! :D Du kommer gilla det, och dessuom kommer du få din eminenta syster som Zumbainstruktör ;) (PS, ställ dig i bostadskö hos ÖBO NU! både studentlägenhet och vanlig) hihi!

    SvaraRadera