tisdag 2 november 2010

Way ahead

Jag måste ju vara WAY ahead alltså! Nu har jag införskaffat BÅDE en studenklänning och en balklänning!
(Eller, jag vann budet på en balklänning på tradera i alla fall, vi får se om den passar. Men det tror jag att den ska göra.) En studentmössa är också beställd så nu fattas bara skor och diverse tillbehör till studenten och balen. Jag skulle bland annat behöva en kavaljer till balen så om det är nån som är intresserad...?

På tal om något annat så är jag tillbaka i Lycksele en snabbis för att försöka mig på att greja körkortet imorgon. Teorin känns inte som något problem, det är väl körningen som jag skulle kunna faila på i så fall, men jag menar, det finns ju värre förare än jag som har klarat det så varför skulle inte jag? Jag fick ju till och med en chokladkaka med tillhörande peppbrev av min vän Johanna i brevlådan idag så då kan det ju bara inte gå fel, eller hur? :)

Old pic på Johanna och mig. Du är bra min vän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar