torsdag 4 november 2010

Dagens utmaning

Vakade ungefär halv tio idag och det var EXTREMT härligt att sova länge kan jag ju säga er! Det behövde jag verkligen efter en nästan sömnlös natt förra natten.

Solen skiner och himlen är blå, vilken underbar dag att vara ledig. MEN. Nu ska jag utmana mig själv och ni, mina läsare, är mina vittnen. Det är en ganska tråkig utmaning men något som jag har skjutit upp alldeles för länge det här lovet.

Utmaningen är att jag ska ha jobbat ikapp ALL matte som jag ligger efter och det, mina vänner, är inte lite! Jag sa ju att det var en tråkig utmaning. Men en nödvändig sådan. Jag kommer att uppdatera när jag är klar med det och målet är att vara klar innan mina föräldrar kommer hem från jobbet. Så det så. Nu sätter jag igång. Ni kan ju lyssna på den här så länge:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar