lördag 20 november 2010

Dagens bildspel

Dagen skall vigas åt allt som har med hushållsarbete att göra! Sedan hoppas vi att jag inte får tid över till att göra skolarbete... damm, damm, damm...

Men först kände jag för att dela några gamla bilder på mig själv ^^ Man kan hitta ganska mycket knasigt om man vill...

Här är jag när jag försöker se cool ut


Så här ser jag ut när jag har kort hår

Så här ser jag ut som solbrun och fyller 15 eller nåt

Här är jag när jag försöker vara snygg i en tomteluva...

Oförberedd och less...

Det här är jag när jag försöker att inte le ett tillgjort leende, men det blir det ändå.

Så är skrattar jag när jag har en siamesisk tvilling

Det är är jag med min nya pojkvän!
Skojja bara, det är min snygga syster och hennes älskling. 

Då avslutar vi med en bild på hur jag ser ut när jag är på flygplansmuseeum.

Nu ska det städas!

1 kommentar:

  1. HAHA! helt plöstligt kom en bild på mig! Paff! :p
    Men du är snygg!

    SvaraRadera