torsdag 25 november 2010

Ett körkort rikare

Om ni undrar varför jag bloggar ovanligt mycket idag så är det för att jag är en liten rebell och har skolkat från skolan idag! OMG! Anledningen är att jag väldigt gärna ville komma hem till mina föräldrar och idag är det Tannbergsmässan och imorgon har jag ändå inga lektioner så igår tänkte jag - nu gör jag det som är bäst för MIG och åker hem till mitt älskade Forsnäs. Man måste få tänka på sig själv också, man kan inte bara tänka på andra. Jag tror att mina klasskamrater klarar sig bra utan mig och jag hoppas att de inte är allt för besvikna. (Men jag lovar - nästa gång ska jag vara med ;))

Det fanns dock även en till anledning att jag var tvungen att åka hem. Jag behövde nämligen hämta ut mitt körkort som hade legat på posten i Sorsele alldeles för länge. Men nu är det hämtat och jag köpte mig en påse naturgodis för att fira det, och även för att stå ut att plugga en massa som jag tyvärr måste göra så här på min skolklediga dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar