söndag 30 januari 2011

Duvan Cup

I helgen har det varit den traditionsenliga amatörinnebandyturneringen Duvan Cup på min kära skola Tannbergsskolan. Som vanligt var det väldigt många människor där varav jag kände fler än ett par stycken. Men jag vill säga ett litet förlåt för att jag inte har varit särskilt social under helgen, men det var bara så enkelt att jag inte hade lust att vara social. Jag tyckte i alla fall väldigt mycket om att träffa er som jag inte träffar så ofta och jag önskar att vi kunde ha mer tid tillsammans. Men det blir som det blir när man är spridd över hela norrland. Inte så lätt att träffas jämt.

Idag dansade vi i alla fall två danser på spelplanen och fastän jag kände att jag inte riktigt hade rätt fokus så var det roligt att uppträda med mina brudar igen. Vi är bara bäst helt enkelt.

På tal om dans så är det bestämt att jag ska hålla i en dansworshop på ungdomskonferensen "Någonting större" i Vännäs 21-24 april. "Att dansa inför Gud" heter min workshop och jag kommer både att prata om att ha en kristen dansgrupp, samt förhoppningsvis hinna lära ut lite också. Det kommer bli riktigt roligt tror jag så jag tipsar om att fara dit! 

För mer info och anmälan www.nagontingstorre.se

1 kommentar:

  1. Du brås på systra din och kommer bli en fantastiskt bra föreläsare och LEDARE ;) Saknar dig så mycket att jag går sönder snart! Ska kika på resa hem över min födelsedag snart så vi får bestämma ett datum för KRAMAR! <3

    SvaraRadera