torsdag 13 januari 2011

Lite depp och lite kärlek

Väldigt deppigt att vara sjuk första skolveckan. Nu orkar jag verkligen inte vara sjuk längre. Det känns som att jag inte har sovit eller ätit ordentligt på flera dagar. Jag vill bara bli frisk nu så att jag kan tagga till sista terminen! Nej, fy... jag ska sluta tänka att det är mina sista (bara fem!!) månader kvar i Lycksele. Då blir jag ännu mer deppig. Tur att det finns underbara personer som får en att må lite bättre i alla fall! ^^


Ni betyder allt!

3 kommentarer:

  1. Du ÄR bara för BRA!

    SvaraRadera
  2. ååå Elin du skulle bara veta hur mycket jag saknar er danstjejer:/ Speciellt dig som jag annars inte träffar, eftersom du håller dig borta på helgerna. Men jag ska komma på en dansträning snart hade jag tänkt. Om jag får det.

    SvaraRadera