måndag 10 januari 2011

Me and my guitar

 Så var första skoldagen på sista terminen avklarad! Att träffa alla vänner igen var ju såklart det roligaste, annars hände det inte så mycket värt att berätta om. Däremot vill jag tacka mina vackraste väninnor i One Way som hälsade på mig igår! Vi hade "dansmöte" hemma hos mig och fikade och myste. ^^ Det var supertrevligt och jag behövde verkligen tid med dem!

Men dagens kärlek handlar ändå om min finaste gitarr som jag har fått av finaste Linus. Har haft den i ett år nu och är inte ett dugg less på den, eller på att spela! Visst, man har ju sina perioder då man spelar mer eller mindre, men den finns alltid där när jag behöver den och det är därför den får min kärlek idag.


(Och du... visst har jag en riktigt snygg och modern soffa? ;) I love it!
... och ja - mitt capo får vara med på bilden för att det är ett fint capo och jag skulle inte klara mig utan det. Punkt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar