lördag 22 januari 2011

Med bläck på fingrarna och kärlek i huset

Bläck på mina fingrar.

För att jag skriver ut historiaartiklarna som vi måste läsa. 6 stycken av 21 utskrivna... Jag förstår inte hur vår lärare har tänkt detta egentligen. Och det är bara en bråkdel av alla vi fått läsa under historia A! Ska det verkligen vara nödvändigt? Det känns som att han faktiskt förväntar sig något av oss...

Men jag deppar inte, för jag har fått vara på Åbacken och jobba idag! Det ÄR verkligen trevlig stämning där och jag gillar det. Fast ännu mer gillar jag såklart stämningen här hemma i Forsnäs. Där får jag vara mig själv och bara njuta av den kärlek som familjen ger mig. Det är helg i god anda det! Synd bara att man inte kunde vara ute i det fina vädret med en skoter och en termos med varm choklad. Men det får vi ta senare. God natt.

Förresten, nån som vet nån som vill ha en inte så lång snowboard med skor i storlek 35? Perfekt för unga nybörjare. Lagom sliten, men funkar om man vallar den. Finns att hämta i Forsnäs eller Sorsele. Bortskänkes till första bästa! En trevlig present lagom till sportlovet kanske?

1 kommentar:

  1. Har missat en massa kommentarer, så svarar på detta sent - men ja, Inception var så att säga en av de häftigaste filmer jag sett på länge! Men natten efter drömde jag ju att jag drömde ;) Också börjar man ju halvt tänka "tänk om jag bara lever i en dröm" (inte fullt ut kanske, men alla filosofiska tankar kommer ju med en sån film, haha!)

    SvaraRadera