fredag 14 januari 2011

Veckan som aldrig ville ta slut

"Det var en gång en vecka som hette Vecka 2. Denna vecka var så lång och långsam att det var som att den aldrig ville ta slut..."

Denna vecka har gått sjukt långsamt! Det känns som att skolan redan har varit i två veckor eller nåt, jag har hunnit med så mycket. Bland annat har jag haft en underbart mysig kväll med mina danstjejer hemma hos mig, haft en trevlig TV-spelskväll hos Frida med klasskompisar, pratat en hel massa girltalk med Cicci och samtidigt varit riktigt duktig med skolarbetet. Dessutom har jag varit sjuk, råkat ha sönder min dusch (munstycket lossnade från slangen, hur nu det gick till, men nu är det lagat!), spelat gitarr, sagt upp lägenheten (från juli, än ett tag bor jag kvar), pratat sjukt mycket i telefon, lyssnat asmycket på musik och handlat alldeles för mycket kläder och annat "trams"!

Så jag kan bara säga att det har varit en väldigt effektiv vecka som aldrig verkade ta slut. Men nu är det fredag igen och jag ser verkligen fram emot helgen. ^^ Kanske får jag tid att vila upp mig, kanske inte. Vem vet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar