måndag 17 januari 2011

Nu kan det väl bli sommar snart

17 grader i lägenheten. Jag tycker verkligen inte om att det alltid ska vara så kallt här på vintern. Det är helt sjukt ju, man måste klä sig ordentligt och ha tofflor eller tjocksockar för att inte frysa ihjäl sig. Verkligen obekvämt. Inte blir det bättre av att mitt varmvatten bara är ljummet idag. Det brukar kunna vara skållhett så att man kan värma sig men ikväll har det bara varit runt kroppstemperatur. JOBBIGT! Så nu har jag gått runt och frusit hela kvällen, men det ska verkligen bli skönt att lägga sig under täcket senare.

Jag längtar grymt mycket efter varmare tider nu!

1 kommentar:

  1. oj oj, då är du verkligen inte ensam! Jag vill ha SOMMAR! fast det får gärna hinna vara påsk först ;) synd bara den är så sent i år :O
    Men hoppas du har det bra annars ;)

    kraam på dig!
    /Lillsajmon

    SvaraRadera