söndag 15 maj 2011

Ananashår är ju aldrig fel

Måste erkänna att jag hejade på Irland. 

Jag bara fullständigt sken upp när jag såg deras bidrag. Så otroligt roligt det var att titta på dem när de hoppade runt som studsbollar på scenen. Vilken energi alltså! Och vilka personligheter! Att vara så unga och våga vara så totalt unika alla andra. Mycket modigt faktiskt och jag tror inte att det var sista gången vi såg de energiska, identiska, helt galna tvillingarna med alldeles lagom stora ananaser på huvudet. 

Jag menar, vilken grej alltså! 

Och låten satte sig ju på hjärnan som en parasit. "She's got her lipstick on, here I come, dam da dam..." 



1 kommentar:

  1. ÅÅHHH!! Hade skrivit en stor fet kommentar om hur bra du är Elin :P Men så tryckte jag bort innan det blev klart -.- så allt försvann! Men för att summera upp det hela så skrev jag nånting i stil med:
    Du är sjukt bra! Jag gillade också låten, än fast jag inte hörde så mycket. Det jag gillade mest med dom förutom energin var kavajerna! :D Jag vill SÅ ha en :D haha

    Kraam
    /Lillsajmon

    SvaraRadera