söndag 15 maj 2011

Dansar vidare mot nya äventyr

Dansträningen gick verkligen superbra ikväll! Den nya låten som vi ska dansa till är sjukt bra och inspirerande och vi har gjort en extremt grym koreografi! Kan nog hävda att det är den bästa vi har gjort hittills. Det känns dock lite vemodigt att det även mest troligt är den sista jag är med och gör till mina kära tjejer i One Way. Men den blir en fin avslutning på tre fantastiska dansår. Kan inte ens börja förklara hur mycket jag har utvecklats i dansandet och koreograferandet sedan min första danstimme med dem (tjejer, minns ni första dansen jag försökte lära er? Den SÖG verkligen, tur att vi aldrig visade upp den XD). 


Men nu är jag redo för nya äventyr och det lär ju bli en del dansande på Alterna i höst också. Jag fick mitt antagningsbesked i fredags och har bestämt mig för att tacka ja. Dessutom känner jag mig lyckligt lottad över att jag ska få gå där med två av de mest fantastiska tjejerna jag har lärt känna under mina tre år här i Lycksele. Vilka det är kan ni ju få fundera på ;) Mest troligt kommer vi att flytta ihop alla tre också. En fet lägenhet med bara tjejer i Jönköping, det låter väl inte helt fel? 

Jag längtar som en TOK! Kan inte studenten bara komma nu så att vi får den här sommaren överstökad? Det är hösten jag vill ha!

2 kommentarer:

  1. vilka är dom andra tjejerna? :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar vad jag hör ;) Alterna ftw! Jag tror du kommer trivas :) Och ni får ju besök av oss i vår klass någon gång i höst, lättplätt!)

    SvaraRadera