söndag 22 maj 2011

Vill man så kan man

Kul att jag måste äta nutella bara för att den finns i mitt kylskåp... Nä, nu borstar jag tänderna, det är det enda botemedlet.

Jag tror dock att jag är klar med historian och till råga på allt så är jag riktigt nöjd med det jag har presterat. Kanske kan man klirra ett MVG i den kursen också? Vore inte helt fel ;) Hoppas Ronny är snäll och tycker att åtminstone nånting av det jag skrivit på alla mina sex sidor med stl 12 och 1,5 radavstånd är bra.

Den här helgen har känts bra. Jag har gjort bort lägenhetsstädning, haft en riktigt bra dansträning, fixat paket som ska till min tysk (hoppas hon inte läser, jag vet att hon brukar google-translate:a det jag skriver ibland :P), ätit mig tjock på tårta och nutella, testat balfrisyr och till och med fixat lite med barnens lappis-manuset! En riktigt härlig helg måste jag säga. Nu väntar bara veckan of doom och sedan kan man äntligen få slippa stressa med allting och bara ta saker i sin egen takt. Blir skönt. Nu säger jag tack och godnatt och avslutar med en bild på mig från 2007. Jag har blivit lite snällare med åren och nu sitter jag bara inburad på fredagar.

1 kommentar: