lördag 21 maj 2011

Nästan där

Jorden gick alltså inte under, eller var det bara jag som missade det?

Hur som helst lever jag i alla fall och det innebär mer pluggande för att kunna överleva även nästa vecka. Det blir dock den sista jobbiga veckan innan studenten. Med det menas att historiauppgiften ska in på måndag, jag ska hålla en presentation om ben (frakturer och sånt) på tisdag, presentera mitt projektarbete på onsdag samt komplettera biologi B på torsdag för att få mvg. Sedan kan jag officiellt ANDAS UT! Sedan kan jag umgås med vänner, ta det lugnt och leva livet som jag vill. Då får studenten komma när den vill och jag ska vara redo när den gör det.

Ikväll väntas ännu en kväll i goda vänners lag. Det behövs så här mitt i allt historieskrivande. Livet är rätt bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar