fredag 27 maj 2011

Fem dagar kvar!

Choklad kan verkligen få en att känna sig på topp! Det i kombination med helt fantastiska bra betyg som jag fick veta idag och känslan av att inte vara stressad gör att mitt liv nu känns helt underbart! 

Studenten är nära och det känns mer och mer verkligt för varje dag som går. Det ända som händer i skolan nu är planering inför balen och sedan den stora dagen. Balen är bara fem dagar bort och allting är fixat utom smycken som ska väljas och blommor som ska beställas, men det sker inom kort. Måste dessutom bestämma om jag ska tona håret eller inte. Vad tycker ni?



Ja, jag vet att jag har utväxt, men det är flera som sagt att man inte tänker på det och att det är en "snygg" nyansskillnad (så snygg som en utväxt kan bli alltså :P). Men jag vet inte, det kanske är värt att tona det i alla fall, det är ju ändå bal...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar