onsdag 18 maj 2011

Vissa dagar har man inget flyt alls

Idag har verkligen allting gått emot mig. Det började med att jag blev sen till biologin och där fick veta att jag måste komplettera för att nå det betyg jag vill ha i biologi B. Kul. Sedan fick vi tillbaka träningsrapporten och även där måste jag justera vissa saker och lämna in igen. Sedan hade vi ett ordtest på engelska som var mycket svårare än jag hade trott och jag kände mig inte alls säker. Det har aldrig hänt förut. På modern mat som vi hade efter det så var det massa saker som skulle tillagas samtidigt, jag blev förvirrad och förstod inte recepten och gratängen och köttet tog jättelång tid och bearnaisesåsen var jättejobbig och tycktes aldrig vilja bli klar. Vi var inte klara förrän 20 minuter efter att lektionen hade slutat och när jag skulle gå hem så hade alla mina vänner med bil redan åkt så jag fick gå hem i regnet. 


Den här dagen gillar inte mig och jag gillar inte den...

1 kommentar:

  1. Jag förstår hur du känner!
    Igår hade jag verkligen en skitdag! Ville bara gråta till allt typ!
    Men tack och lov så fick man avsluta dagen med ett bönemöte och bara ge sig själv till Gud!
    Men det fick mig också att tänka lite positivt: Om en dag är dålig och rent utav skitvidrig, så kan man tänka att ju värre dagen blir, desto bättre blir förmodligen morgondagen!
    Food for thaught ;)

    Hoppas din morgondag blir bättre! :)
    Kraam på dig!
    /Lillsajmon

    SvaraRadera